Σελίδες

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

123 και παλι και παλι με εναλλακτικους κανονες

Μετα απο δυο απανωτες προσκλησεις των κ.κ. sfrang και Ντροπαλου, στελνω την επαναληψη στο μπλογκοπαιχνιδο "σελιδα 123" με μερικες εξηγησεις: Την Παρασκευή, 22 Φεβρουαριου 2008, το επαιξα αυθορμητως το παιχνιδακι, χωρις προσκληση, εδω: -->> σελιδα 123 και γνωριζω τους κανονες:
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι

Παρολα αυτα ομως, δημιουργω δικους μου κανονες στη σημερινη αναρτηση:
1. πιανουμε το βιβλιο που βρισκεται κοντα μας και το τοποθετουμε στο σκανερ.
2. σκαναρουμε το εξωφυλλο και τη σελιδα 123 και οποιον παρει ο Χαρος!

τους ακολουθω και ιδου το αποτελεσμα:

Το βιβλιο της Ευας Βλαμη "ΣΚΕΛΕΤΟΒΡΑΧΟΣ" το εχω αγορασει πολλες φορες, μια και το χαριζα απανωτα και ολο ετρεχα να ψωνισω αντιτυπο να αντικαταστησω το χαρισμενο. Ειναι ενα βιβλιο με παμπολλες αναγνωσεις, διαβαζεται οποτεδηποτε, δινει απαντησεις σε πολλα. Αν αντικατασταθουν μερικες λεξεις/κλειδια, αντιπροσωπευει απολυτως τη συγχρονη κατασταση που ζουμε. Τελικα, εχω καβαντζα μερικα αντιτυπα επειδη μου αρεσει να χαριζω βιβλια που μου αρεσουν και οχι ο,τι να'ναι, πολυ περισσοτερο βιβλια που μου εχουν χαρισει και δεν μου αρεσουν! Να θυμηθω να βεβαιωθω οτι υπαρχουν κι αλλα αντιτυπα πριν χαρισω το τελευταιο που εχω, μη την παθω σαν και τοτε που χαρισα ολα οσα ειχα απο τα "ΔΟΚΙΜΙΑ" του Καπετανακη και εμεινα ρεστη.




Το απαραιτητο βιβλιο ειναι το λεξικο αυτο εδω, μια και τα αγγλικα μου ειναι πιπες και το μυαλο μου αρνειται να αποθηκεψει αυτη τη γλωσσα. Αυτο το επαθα στη δεκαετια του '50, τοτε, με το κυπριακο, "Ε-Ε-ΕΝΩΣΙΣ" και τα τοιαυτα, ξερετε. Παιδακι ημουν και μου εμεινε το κουσουρι.
Αυτες τις μερες μαλιστα που παιζω και'γω στο FaceBook -σαν καλο κοριτσακι, συνεπης με τη μανια μου στα επικοινωνιακα παιχνιδια- και πρεπει να γραφω ενα σωρο μηνυματακια στα αγγλικα οταν πουλαω κι αγοραζω τους φιλους μου εκει μεσα, το λεξικο ειναι εργαλειο απολυτως απαραιτητο.





_____________________________
-->> Με τη σειρα μου, προτρεπω καθενα να ανεβασει και να με ειδοποιησει να ενημερωσω αυτο το ποστ με σχετικο συνδεσμο. Εκτος συναγωνισμου προσκαλω To ΠοΤιΣτήΡι, που ειναι φρεσκο φρεσκο.
-->> καλε μου αναγνωστη, κανε κλικ! στην καθε εικονα να μεγαλωσει για να τη δεις καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: