Σελίδες

Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

XP magasine - ένα ψηφιακό περιοδικό τέχνης

Το πρώτο ξάφνιασμα ήρθε όταν είδα ότι το περιοδικό αυτό είναι ελληνικό. Μάλιστα, δεν λέω ψέμματα, ελληνικό είναι αν και δεν το δείχνει, μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας. Δεν υπάρχει τσαπατσουλιά εκεί πέρα, τίποτε πρόχειρο, καρακιτσαρία μηδέν. Τίποτε από όσα έχουν συνδεθεί και παραπέμπουν στην "ελληνικότητα" δεν βρίσκεται πουθενά εκεί πέρα.

Εξυπνος σχεδιασμός, να ψάχνεις και λιγουλάκι, τίποτε δεν δίνεται στο πιάτο. Να είναι η επίσκεψη σαν παιχνίδι. Μια παιχνιδιάρικη επίσκεψη. Να τρως ώρα ανακαλύπτοντας, να λαβαίνεις τη χαρά της αποκάλυψης των μυστικών σελίδων, να νοιώθεις εξερευνητής.

Μου άρεσε πολύ και, αν και το φύλαγα να το προτείνω για σαββατοκυριακάτικη περιήγηση, το ανεβάζω σήμερα. Εφτιαξε ο καιρός και μάλλον δεν θα μείνει κανείς σπίτι να σκαλίζει το διαδίκτυο, το Σ/Κ θα πάμε όλοι για μπανάκι! Ασε που έχω αναλάβει μια υποχρέωση -να τελειώσω κάτι που έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου- και πιθανότατα δεν θα ανεβάσω άλλο ποστ μέχρι τη Δευτέρα.

Ο επισκέπτης ας προσέξει ιδιαίτερα τους νέους καλλιτέχνες που εκθέτουν τα έργα τους. Εμένα με εντυπωσίασε ο Παντελής Xerohemonas -δεν είμαι βέβαιη για την απόδοση του επιθέτου στα ελληνικά. Η πρόσφατη δουλειά του, σχετική με το σεξ, την τεχνη, το χρήμα και τη θρησκεία, δείχνει πόσο πυκνά μπορεί να εκφραστεί από έναν ευφάνταστο εικαστικό δημιουργό η εικόνα της εποχής μας. Χαρείτε την!



Ενδεικτικά παραθέτω δυο εικόνες μαζι με την αρχή του άρθρου του Χρήστου Χριστοφή στο περιοδικό "The Art News", Νοέμβρης 2007, με θέμα Sex, Art, Money, and Religion.

-->> κλικ! Πάνω στις εικόνες να μεγαλώσουν
-->> ελπίζω να με συγχωρήσει για την αντιγραφή των εικόνων, για καλό σκοπό έγινε!
-->> στο XPmagasine βρίσκονται και πολλοί ακόμα αξιόλογοι καλλιτέχνες, σήμερα όμως αρκούμαι να παρουσιάσω μόνο έναν. Εχει και συνέχεια το πράγμα...

Περιοδικό-->>
http://xpmagazine.blogspot.com/
Εικαστικός καλλιτέχνης Παντελής Xerohemonas-->>
http://www.xerohemonas.com/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Efxaristoume poly gia tin parousiasi tou pmag

Rodia είπε...

Υποχρέωσή μου :) το καλό να λέγεται/διαδίδεται, έτσι δεν είναι;