Σελίδες

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

χέσε ψηλά κι αγνάντευε ή άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε



video Jungle Report, via SAMURAI

Eλα καλό μου youtube, έλα να το ξηλώσεις κι αυτό, έλα! Ηθελα νά 'ξερα, μα την αλήθεια, αν το youtube θα λογόκρινε (το φανΕΛ, τον Ουρφουσλαγκ, τον Σπάει, τον Πολσεμάνεν, κλπ) αν δεν ανήκε πλέον στη μεγάλη μας Γουγλία...

..και ύστερα, λέει, ότι έκανε συμφωνία με την άλλη μεγάλη του διαδικτύου -τη Γιάχου! ντε- ότι θα προστατεύει τους χρήστες/πολίτες ολοκληρωτικών καθεστώτων, κλπ κλπ, και πίπες μπλε με πράσινους κόκκους.

..σκέφτομαι ότι, πιθανότατα, παλεύει και προσπαθεί να φέρει στην εξουσία αυτού του είδους τα καθεστώτα για να τηρήσει τη συμφωνία σε παγκόσμια κλίμακα.. ε; τι λέτε κι εσείς; Κάνω λάθος πάλι; ΦΤΟΥ

..τι νόημα έχει τότε η στήριξη των απανταχού προφητών κακών και τρισάθλιων και ευαγγελιζόντων όλα τα στραβά και τα ανάποδα, που βάζουν σημαίες στα καναλάκια που τους σατιρίζουν και να τα ρίχνουν;

..έπειτα λέω, από μέσα μου φυσικά, μήπως θέλει να διαδώσει την "παιδεία" αυτού του τύπου -του... φλαγκαρίσματος δλδ- και σε μας που υποστηρίζουμε την πολυφωνία.. λέω.. από μέσα μου.. εμπεδώστε το αυτό: από μέσα μου.

..γιατί δεν χαλαλίζω το κλικ! μου, αυτό το μικρό κλικ! που διαθέτω, να πάω να το προσθέσω στα κλικ! της βλακείας που σέρνουν τα πανάθλια κατασκευάσματά τους.. έστω για να προσθέσω μια σημαία σε αυτά. Τι στο καλό! Να ξεδοντιαστούμε θέλουν; Απαπαπαπαπα

ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ και ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

..και.. σιγά που θα χάσω το χιούμορ μου!

..αλλά.. σκέφτομαι πάλι... Αν επρόκειτο να το βρούν αυτοί οι μισαλλόδοξοι τυπάδες, ευχαρίστως να το έχανα λέμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια: