Σελίδες

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Διατροφή και είδη διαβίωσης

Σήμερα πήγα στη λαϊκή της γειτονιάς μου και ψώνισα:
10 πορτοκάλια (σχεδόν 2 κιλά) -->> 1 € (0,60 το κιλό)
1 μαρουλάκι -->> 0,50 €
2 πράσα -->> 0,80 € (1,20 το κιλό)
1 κουνουπιδάκι -->> 0,80 € (0,80 το κομμάτι)
1 κιλό χόρτα -->> 0, 50 €
1 μικρό φαγκρί κατεψυγμένο -->> 2,50 € (6,80 το κιλό)
ΣΥΝΟΛΟ: 6,10 €
Αλλες φορές ψωνίζω και ξηρούς καρπούς, περίπου 6 € τη βδομάδα δηλαδή, άρα περίπου 60 € με 70 € το μήνα για λαϊκή. Σήμερα δεν δούλευε το ΑΤΜ για να πάρω χρήματα, έτσι την έβγαλα φτηνά.
Με αυτά και με μερικά όσπρια, ρύζι, κλπ, που υπάρχουν στο ντουλάπι μου, καθώς και λαχανικά και φρούτα από την περασμένη βδομάδα, θα περάσω μπέικα. Το ψωμί το έχω κόψει, έχω ακόμα παξιμαδάκια από τη λαγάνα της Καθαρής Δευτέρας που υπολογίζω να φτάσουν μέχρι το Πάσχα. Εχω και μαρμελάδες που έφτιαξα το καλοκαίρι.
Κάπου κάπου, από το ταβερνάκι που έχω ελέγξει την ποιότητα των φαγητών του, ψωνίζω μια μερίδα φαγητό που την καταναλώνω σε τρία ή και τέσσερα γεύματα, το πρώτο κανονικό και στα υπόλοιπα συμπληρώνω κάτι.
Καθημερινό έξοδο είναι ο καπνός, 3 € δηλαδή 90 € το μήνα. Χαρτάκια ψωνίζω περίπου 5 τεμ. στις δέκα μέρες και ξοδεύω γι αυτά 7,50 € το μήνα.
Αλλα φαγώσιμα, απορρυπαντικά, κλπ, ψωνίζω μια φορά το μήνα και ξοδεύω περίπου 50 € στο μικρό σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου. Ε, δεν είμαι και η καλύτερη πελάτισσα!
Μια φορά τη βδομάδα κάποιο έντυπο από το περίπτερο, περίπου 2,50 €. Μια φορά το μήνα, ίσως πάρω και εφημερίδα, άρα δίνω για τύπο περίπου 15 € το μήνα.
Οταν βρίσκονται τα παιδιά στην Ελλάδα ξοδεύω πολύ περισσότερα, αλλά τότε δεν τα μετράω καν τα έξοδα!
Τα βασικά μου έξοδα που δεν γίνεται να ελαττώσω είναι το νοίκι, τα κοινόχρηστα, οι λογαριασμοί παροχών.
Τα υλικά της δουλειάς μου τα ψωνίζω μαζικά μια φορά στα δυο χρόνια περίπου, για να μην πονοκεφαλιάζω και για να έχω στοκ ώστε να νοιώθω ασφαλής.
Για βιβλία ξοδεύω περίπου 50 € με 80 € το μήνα σε ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο.
Ρούχα μου αγοράζουν τα παιδιά κάπου κάπου, αν και νομίζω ότι αυτά που έχω είναι αρκετά.
Χρειάζομαι ένα ζευγάρι παπούτσια χειμωνιάτικα, αλλά τα αφήνω για του χρόνου -όπως έκανα και πέρυσι!
Δεν κάνω οικονομία, απλά ξοδεύω για ό,τι μου χρειάζεται. Στις διακοπές δεν σκέφτομαι τα χρήματα. Ούτε και καθημερινά τα σκέφτομαι, απλώς σήμερα ήμουν αναγκασμένη να τα λογαριάσω λόγω κενού ΑΤΜ.

1 σχόλιο:

pølsemannen είπε...

H λύση είναι μια:

Χελλένικ Σαρβάι (βάι - βάι) βαλιστ φουδς!

Ξέβρετε εσείς ;)