Σελίδες

Κυριακή 12 Απριλίου 2009

οι δαφνοσκεπείς γέροντες

Υπάρχουν κάτι γερόντια, -"παλαιοί αγωνισταί" ή "παλιοί αγωνιστές", όπως αυτοαποκαλούνται, ίσως και "σύντροφοι"- που, αντί να ξαπλώνουν πάνω στις δάφνες τους να ξεκουράζουν τα τυραγνισμένα τους κορμιά και με σοφία να ενθαρρύνουν τους νέους στα πρώτα τους βήματα, έχουν αφήσει τις δάφνες να τους σκεπάσουν, -για βουνά από κλαδιά και δαφνόφυλλα μιλάμε!- να κρύψουν τον υπόλοιπο κόσμο από το πεδίο της όρασής τους ώστε να νομίζουν ότι αυτοί είναι οι μοναδικοί εναπομείναντες σωτήρες του έθνους, της πατρίδας και -κυρίως- του λαού!
Βαράτε ωρέ βιολιτζήδες να ξυπνήσουν τα γερόντια, μπας και σκορπίσουν τα κλαδιά και τα δαφνόφυλλα από πάνω τους και δει το μάτι τους λιγουλάκι παραπέρα από τον αφαλό τους!
-->> Γερόντιο είμαι κι ελόγου μου, αλλά δεν αφήνω τα δαφνόφυλλα να συσσωρεύονται: τα χρησιμοποιώ στη φακή και στο στιφάδο!

6 σχόλια:

Ektoras είπε...

Αν εσύ είσαι γερόντιο, εγώ είμαι ο τιραμόλας :) Πιθανολογώ οτι απευθύνεσαι σε γνωστά σου άτομα. Εδώ βρε Ροδιά μου οι νέοι ( εγώ στα 34 δεν ανήκω πλέον), κάθονται όλη μέρα με το φραπόγαλο και τα λεφτά του μπαμπά. Ξεσηκώθηκαν το Σεπτέμβρη τα γυμνασιόπαιδα. Τι κάνει η γενιά 18-30;

Φυσικά δεν το λέω για να δικαιολογήσω τις... δάφνες εκείνων στους οποίους αναφέρεσαι αλλά τουλάχιστον η γενιά σας πάλεψε και κέρδισε άσχετα αν άλλοι μετά το εξαργύρωσαν ή επαναπάυθηκαν όπως πολύ σωστά λές. Σήμερα που τα έχουμε χάσει όλα η νέα γενιά τι κάνει;

Elias είπε...

Τρέχα γύρευε τώρα να βρεις ποιος είπε τη φράση: "Αυτός που επαναπαύεται στις δάφνες του, τις φοράει σε λάθος μέρος"

Ανώνυμος είπε...

Ροδιά δεν μου φαίνεσαι για γερόντι.
Λέω...

kopria είπε...

με τόσο δροσερό λόγο γερόντι...;

Seagull είπε...

Ροδιά, καλησπέρα!
Όπως γνωρίζεις ήδη, έχω δημιουργήσει ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε, αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή, να με ενημερώσεις και να “κατεβάσω” τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους

Rodia είπε...

SeaGulL, ελεύθερα, φίλε μου!
..και δεν εχω παρει δίπλωμα... Προφήτη -ακόμα! ;)