Σελίδες

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

τουρτογιαουρτοπόλεμος!


From: NektariosR
http://www.youtube.com/watch?v=y05GLf5ZNlY
-->> βρε πού ξεπέσαμε σήμερα...
-->> τι είναι φτηνότερο απο ένα αυγό;
-->> τούρτες και γιαούρτια έχουν μια κάποια αξία...
-->> εδώ που τα λέμε, μακάρι να ρίχναν αυγά τα μπιστόλια.
-->> εχμ.. κι ο άλλος που έφαγε ολόκληρο χέσιμο απο περιστέρι στο κεφάλι και το είπε γούρι;
-->> άραγε είναι βίαιη πράξη η ρίψις αυγών;

Προτείνω στον κ. υπουργό προστασίας του πολίτη να επιβάλλει τη ρίψη αυγών απο τα όργανα. Ειναι πράξη που φέρνει σε αμηχανία και προβληματίζει το "θύμα", πράγμα χειρότερο -αν και ανώδυνο σωματικά- απο ένα πυροβολισμό και, το σημαντικότερο, ένα αυγό κοστίζει λιγότερο απο μια σφαίρα!!!
___________________________
UPDATE-->>
ID σχολίου: 208621 Δημοσίευση: 04-11-2009 05:31 από Blackadder
Ειλικρινά, έχω την εντύπωση ότι λίγοι εδώ μέσα διαβάζουν τα σχόλια των άλλων και τα επιχειρήματα περνάνε στον αέρα σαν να μην υπάρχουν, απλά ο καθένας θέλει να γράψει κάτι και να φύγει. Ευτυχώς κάποιοι απαντούν στα επιχειρήματα των άλλων και γίνεται ένας κάποιος διάλογος. Σ' αυτό θέλω να συμβάλλω και γι' αυτό θα σχολιάσω κάποιες απόψεις που εκφράστηκαν.

Πρώτον, δεν έχει για 'μένα σημασία αν η Τριανταφύλλου είναι "καλή" συγγραφέας. Για τα άρθρα της σε διάφορα έντυπα κρίθηκε και όχι για το γενικότερο συγγραφικό της έργο. Ούτε έχει σημασία αν υιοθετούσε παλιότερα πιο αριστερές θέσεις και ένα πιο προοδευτικό προφίλ. Κι ο Λαλιώτης ήταν στο Πολυτεχνείο το '73 αλλά δεν έχουμε καμία υποχρέωση να του κάνουμε τεμενάδες και να μην τον κρίνουμε για τη δράση του στο ΠΑΣΟΚ. Αυτή τη στιγμή η Τριανταφύλλου έχει μια στάση ελιτίστικη και αφ' υψηλού για πολλά κοινωνικά ζητήματα και άκρως κατακριτική για την αριστερά αλλά κυρίως για τους αναρχικούς με απαράδεκτα και άκρως "τσουβαλιαστικά" τύπου "αναρχοφασίστες". Υιοθετεί ένα ψευδοπροοδευτικό κοσμοπολιτικό στιλάκι αλλά με νεοφιλελεύθερες απόψεις σε θέματα εργασίας και συντηρητικές σε θέματα ελευθεριών και καταστολής, αναπαράγοντας μύθους περί αβάτων και τα λοιπά. Είναι πλέον μια διανοούμενη της εξουσίας και γι' αυτό κρίνεται και όχι για το παρελθόν της.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν έχει δικαίωμα να ζει, να περπατά ή να κάνει βιβλιοπαρουσιάσεις στα Εξάρχεια. Ωστόσο, η λειψή παρουσίαση του ρεπορτάζ που λέει ένα ξεκομμένο "της είπαν να πάει στο Κολωνάκι" δίνει, κατά τη γνώμη μου, τη λάθος εντύπωση. Δεν νομίζω ότι εννοούσαν ότι τα Εξάρχεια είναι δικό τους τσιφλίκι κι ότι πρέπει να πάει αλλού "αλλιώς"... Εννοούσαν νομίζω, όπως ανέφερε κι άλλος σχολιαστής νωρίτερα, ότι το Κολωνάκι είναι το μέρος που της ταιριάζει συμβολικά, ότι τα Εξάρχεια έχουν μια παράδοση κοινωνικοπολιτικής αμφισβήτησης κι εκείνη, ως ξεπουλημένη διανοούμενη που είναι, ταιριάζει πολύ περισσότερο να κάνει τις δουλειές της σε έναν τόπο με κοινωνική παράδοση σαν του Κολωνακίου.

Κι όσο για την ίδια την πράξη έχουν ακουστεί τρελές υπερβολές. Άλλοι το βάζουν στο ίδιο τσουβάλι με σπρέι πιπεριού, μολότωφ, καψίματα βιβλίων και καλάσνικοφ. Είναι τόσο τεράστια η διαφορά στο επίπεδο της βίας και τόσο γελοία η σύγκριση που περιττεύουν τα σχόλια. Αποκαλούν μάλιστα αυτούς που ρίξανε δυο αυγά φασίστες αφαιρώντας κάθε πολιτικό περιεχόμενο από τη λέξη.
Άλλοι μιλάνε για λογοκρισία. Ποια λογοκρισία; Η Τριανταφύλλου έχει τουλάχιστον ένα εβδομαδιαίο βήμα για να εκφράζει τις απόψεις της σε χιλιάδες ανθρώπων, πόσο μάλλον αν προσθέσει κανείς και το έκτακτο τηλεοπτικό βήμα και επιπλέον κανείς δε προσπάθησε να απαγορεύσει κανένα βιβλίο της στα Εξάρχεια ή αλλού. Αυτοί που λογοκρίνονται είναι αυτοί που δε διαθέτουν κανένα νόμιμο βήμα για να εκφραστούν και το κάνουν με... παράνομες αφισοκολλήσεις. Κανείς δεν της είπε "μη ξαναδούμε βιβλίο σου σε βιβλιοπωλείο" ή "μη σε ξαναδούμε να γράφεις άρθρο". Το μόνο που της είπαν συμβολικά ήταν "μη μας το παίζεις προοδευτικιά γιατί οι τωρινές σου απόψεις ταιριάζουν σε μεγαλοαστό του Κολωνακίου και για την υποκρισία σου φάε ένα αυγουλάκι".
Άλλοι κατηγόρησαν τη δράση ως σεξιστική γιατί λέει την πέσανε μαντράχαλοι σε μια γυναίκα. Ξέρουν τη σύνθεση των διαμαρτυρομένων και είναι σίγουροι ότι ήταν όλοι άντρες;
Άλλοι πάλι στέλνουνε γράμματα από την Ολλανδία όπου μιλάνε για μεσαίωνα και τους αποκαλούν όλους "ζώα" και το tvxs τους φτιάχνει και ξεχωριστό thread. Δικαίωμά τους. Αχαρακτήριστη η άποψη για 'μένα.

Γενικώς μιλάμε για τρελό πανικό με το γεγονός. Προσωπικά πιστεύω ότι το πέταγμα αυγών, όπως και το γιαούρτωμα είναι μια δόκιμη μορφή λαϊκής τιμωρίας-έκφρασης αντίθεσης προς άτομα που θεωρούνται ότι μας δουλεύουν κατάμουτρα. Και δε χρειάζεται όσοι το πραγματοποιούν να έχουν την έγκριση μιας ολόκληρης συνοικίας ή ενός κινήματος. Υπάρχει η άποψη ότι η Τριανταφύλλου δεν είναι άτομο που "παράγει" πολιτική, όπως, ας πούμε, ο Ψωμιάδης ή ο Αντώναρος. Σεβαστή η άποψη αλλά μάλλον διαφωνώ. Με τον δικό της τρόπο, μέσω του βήματός της στον Τύπο, μέσω του προφίλ της ως διανοούμενης, μέσω του πολιτικού σχολιασμού της παράγει πολιτική, όπως παρήγαγε πάντοτε η οργανική διανόηση κάθε εξουσίας. Και για να επαναλάβω κάτι που ειπώθηκε και αλλού, οι σουρεαλιστές είχαν επιδοθεί σε αυγουλώματα και μπαχαλέματα εκδηλώσεων που θεωρούσαν "αστικές", όπως και οι καταστασιακοί. Ήταν ο Μπρετόν ανεγκέφαλος ψευδοαριστερός φασίστας; Δεν ξέρω....

Το μόνο που βλέπω εγώ είναι υστερία για ένα γεγονός ελαφριάς έμπρακτης κριτικής. Αν είχαν κοπανήσει την Τριανταφύλλου με κανα παλούκι θα διαφωνούσα κάθετα με την ενέργεια. Όπως διαφωνούσα κάθετα με τους ηλίθιους που την πέσανε σε gay-friendly μπαρ. Αλλά για δύο αυγά... Όχι. Απλά οι περισσότεροι εδώ νομίζω παραείναι politically correct ή ίσως και να εκφράζουν έναν ενδόμυχο πόθο για την εξαφάνιση των αναρχικών, τσουβαλιάζοντας και ισοπεδώνοντάς τους, δίνοντας άλλοθι και ηθική δικαιολόγηση στην καταστολή. Αλλά εγώ πραγματικά διασκέδασα όταν διάβασα για τα αυγουλάκια.

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ σωστά.

pølsemannen είπε...

Η Σώτη είναι κακιά, κακιά, κακιά και μου σύγχυσε και την τρελόγρια (σιγά μη δε ξέρετε σε ποιον αναφέρομαι) με την βιβλιαρούμπα της "Ζιγκ ζαγκ εις τας νεραντζίας ή μουσμουλίας δε θυμάμαι τώρα".

Βέβαια, αντί 2 ωών θα μπορούσαν να της είχαν ρίξει κρέμα σαντιγί με ένα τόμυγκαν όπως στο Bugsie Malone, αλλά θεωρώ ότι κάτι τέτοιο θα αμαύρωνε την εικόνα του Εξαρχείου, ως αντιφλωρικής συνοικίας.

Κοίτα, και οι πέτρες ξέρουν τι κόσμος συχνάζει εκεί, άρα αν θέλει να κάνει κάποιος-α μια εκδήλωση, κοιτάζει πρώτα αν το προφίλ του / της συνάδει (Μεϊμερακισμός) με το εν γένει αναρχολούμπεν της υπόθεσης και κάνει τα κουμάντα του / της αναλόγως.

Μη χέσω.

Γενικά, η γελοιοποίηση είναι απείρως ισχυρότερη ενός μβερντακίου ξυλοεπενδύσεων.

Εξηγούμαι:

Θυμάμαι γελοιογραφία όπου ο Σούπερμαν στέκεται αγέρωχος και αποκρούει με το χαλύβδινο στήθος του τις σφαίρες. Κάποιος όμως αποφασίζει αντί για σφαίρες να του ξηγηθεί Εημέρικαν μηλόπιτα στην μάπα, την οποία και έφαγε ΚΑΡΑαγέρωχος με ένα μεγαλοπρεπές "ΠΛΑΦ".

Όπερ εδει δείξαι.