Σελίδες

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Ελλάς το μεγαλείον σου!

Σήμερα κάθησα κι εσιαξα μια γελοιογραφία με απ' όλα!
Βιαστικά και πρόχειρα, σε ριζόχαρτο πολυκαιρισμένο, αλλά δίνει μια ιδέα για το πώς αντιλαμβάνομαι τί συμβαίνει:


_________________
ΣΗΜ.1. αμα σου αρεσει, διάδωσέ τη...
ΣΗΜ.2. Με απεριόριστο θαυμασμό, αφιερωμενη στη μνημη του αξεπέραστου Μεγάλου μας Μέντη Μποσταντζόγλου, του Μποστ, που άφησε εποχή και που δύσκολα θα βρει συνεχιστές του έργου του. Περιεκτικός και λιτός συνάμα, εδωσε με το πενάκι του αντιπροσωπευτικές εικόνες της εποχής που έζησε και εργάστηκε.
ΣΗΜ.3. click! στην εικόνα, να μεγαλώσει...

6 σχόλια:

L'Enfant de la Haute Mer είπε...

!!
έφυγε ήδη !
(ριζόχαρτο; δεν έχεις "αυτοκάδιο"?

http://www.youtube.com/watch?v=mc0xSVRP494&feature=player_embedded#

Rodia είπε...

Εχω, κι απο τα αλλα εχω.. και πενακι/ποντικι εχω.. σταθερο χερι δεν εχω! (πια):Ρ
Μερσι:))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό. Μου αρέσει που σημειώνεις τον ημιυπαίθριο...;)

Rodia είπε...

Ηθελα να σημειωσω κι αλλα, αλλα δε με έπαιρνε ο χωρος.. Με διασκεδασε πολυ να τη σιαχνω και μπορει να το ξαναεπιχειρησω ;)

Seagull είπε...

Ένα αστέρι γεννιέται!...
;-)

Rodia είπε...

Καλα.. δούλευε εσυ.. ;)