Σελίδες

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Γιατί αποσύρομαι από το buzz


Το buzz είναι ένας τόπος όπου κατατίθενται ενδιαφέροντα άρθρα και ποστ. Εκειπέρα γίνονται και ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Το όλο εγχείρημα αποτελεί προσπάθεια αξιόλογων ανθρώπων, κυρίως του yorgos νομίζω. Εμένα όμως ο τόπος αυτός με διώχνει και δεν μου άρεσε ανέκαθεν να στριμώχνομαι εκεί όπου (νοιώθω ότι) είμαι ανεπιθύμητη. Θα μπορούσα να αποσιωπήσω το γεγονός και να μπαίνω απλώς να διαβάζω και να διαλέγω κομμάτια, τα οποία στη συνέχεια θα προωθούσα σε άλλους τόπους, πράγμα που έπραττα ως πριν από λίγο. Το να βρίσκομαι όμως κάπου με βουλωμένο το.. πληκτρολόγιο(!) είναι καταναγκασμός που δεν ταιριαζει στο ορμητικό του χαρακτήρα μου, όπως δεν ταιριάζουν τα μισόλογα και τα ήξεις αφίξεις.

Πριν κάποιο καιρό, είχα αραιώσει μετά από διαμαρτυρία κάποιου χρήστη ότι δήθεν ανέβαζα πολλά ποστ ταυτόχρονα και έπηζε η πρώτη σελίδα με δικές μου προτάσεις. Μετά, αρχίσαν να πέφτουν κόκκινα σημαιάκια σαν καταιγίδα, πράγμα στο οποίο αρχικά δεν έδινα σημασία, αλλά όσο πάει και παραγίνεται το πράγμα. Οπότε, τι άλλο να σημαίνει αυτό από το ότι δεν επιθυμούν την παρουσία μου εκειπέρα οι υπόλοιποι χρήστες; Αρα, καλώς αποσύρομαι. Πες ότι είμαι ένα καμμένο νόμισμα, μια απαξιωμένη δραχμουλα!

Εμένα με ενδιαφέρει ο χώρος της μπλογκόσφαιρας (κυρίως της ελληνικής) και όχι τόσο τι γράφουν οι εφημερίδες, για τούτο και προωθώ σχετικά κείμενα και ελάχιστες φορές άρθρα δημοσιογραφων από έντυπα μέσα -ασχέτως αν αναρτώνται και στα ηλεκτρονικά παιδιά τους.

Με στενοχωρεί το γεγονός ότι σπανίως γίνεται κατανοητός ο τρόπος που εκφράζομαι, άρα τι ζητά η αλεπού στο παζάρι; Αλλα ήθη, άλλες εποχές. Θαυμάζω την προσπάθεια μερικών να αναδείξουν ενδιαφέροντα θεματα, αλλά κουράστηκα πλέον να το κάνω η ίδια. Αποκλείεται να σώσω τον κόσμο, το κατάλαβαινω καλά αυτό!!! LoL

Πάπαλα λοιπόν, και εις άλλα με υγεία. Υπάρχουν και όρια και το δικό μου στομάχι τσίτωσε πια και δεν μπορεί να χωνέψει περισσότερα. Bye λοιπον αγαπημενο buzz! :)) ως εδώ ήταν. Ευχαριστώ για τα μέχρι τώρα και αν αλλάξει κάτι προς τις προτιμήσεις μου, που ξες, μπορει να ξαναγυρίσω. Πες οτι βαρέθηκα, κουράστηκα τεσπα.

ΟΥΦΦΦΦΦ τα έγραψα και ξαλάφρωσα.

28 σχόλια:

Stazybο Hοrn είπε...

Ανέκαθεν θεωρούσα τουλάχιστον αγένεια το να πάω να σχολιάζω μια δημοσίευση, θετικά ή αρνητικά δεν έχει καμία σημασία, μακρυά από το μπλογκ όπου ανέβηκε· οπουδήποτε, στα μπαζ, τα τουίτερ, τα φατσοκιτάπια. Αυτό να το δεχτώ μόνο για τις δημοσιεύσεις που δεν έχουν από κάτω σχολιασμό· αλλά, ακόμη και τότε, ας πρόσεχε, αφού έτσι θέλησε, αυτός που δημοσιεύει.

Όλα τα υπόλοιπα, νομίζω είναι λανθάνοντα μετρήματα για το ποιος την έχει μακρύτερη.

Αν θέλω να προτείνω κάτι έχω 100 άλλους τρόπους. ΟΚ, δέχομαι και το μπαζ ως 101ο. Τίποτε παραπάνω.

Rodia είπε...

Εχεις δίκιο σε ολα. Μα πώς το καταφερνεις αυτο;
Νομιζω οτι παραείχα κολλήσει. Η ανάρτηση περισσοτερο βοηθαει να μην αναιρεσω την αποφαση μου.

δύτης των νιπτήρων είπε...

Πάνω που κάναμε ωραίες κουβέντες με μουσικές και με γουέστερν βρε Ροδιά.

Rodia είπε...

Ναι, Δυτη, αλλά μπορούμε να τις κάνουμε καλύτερα και χωρίς παράσιτα.. βζζ βζζ βζζ.. να πετανε τα μυγακια γυρω απο τα μικροφωνα.. απαπαπαπα!! μου την εδωσε λεμε! :))

Το Φαουδι είπε...

Πάντως να ξέρεις ότι για κάποιον εντελώς καινούριο στον κόσμο των μπλογκς, όπως εγώ, είναι κρίμα που φεύγεις. Οι προτάσεις σου, όπως και των άλλων 'παλιών' στο buzz ήταν ένας καλός τρόπος για εμάς να αρχίσουμε τη γνωριμία με αυτό το μέσο επικοινωνίας.

Αφού αυτό θέλεις όμως τότε καλά κάνεις και φεύγεις. Καλή ξεκούραση και onwards and upwards που λένε και οι Άγγλοι!

Greek Rider είπε...

Απαξιωμένη δραχμούλα εσύ; Πλάκα μας κάνεις τώρα.

Μάλλον ήσουν από τους χρήστες που έδιναν από τις μεγαλύτερες προστιθέμενες αξίες σε αυτό το σάιτ.

Το σάιτ χάνει με την απουσία σου και όχι εσύ! Όπως χάνει και με την απουσία πάνω από 10 ποιοτικών χρηστών που ουσιαστικά το εγκατέλειψαν για παρόμοιους λόγους.

Νοσφεράτος είπε...

χμμ...
παντως εν γνει η επικοινωνια εχει γινει κολαση .. στρωμένη με καλές προθεσεις βεβαια ..

Rodia είπε...

Καλωσόρισες Φαούδι, ευκαιρία να πάρεις τη σκυτάλη! Με όλη μου την καρδιά, καλή συνέχεια :))

Rodia είπε...

Greek Rider, φίλε μου καλέ, δεν είναι θέμα να χάσει κάποιος, ούτε'γω έχασα, ούτε κανείς -νομιζω. Θα τα λέμε έτσι κι αλλοιως! :))

Rodia είπε...

Οχι, βρε συ Νόσφυ.. Καλά κρατει η επικοινωνια και χρησιμη είναι. Το ζητούμενο είναι να φύγουν οι παραμορφωτικοί καθρέφτες. :))

arcades είπε...

Και τώρα βρε Ροδιά θα με βάλεις να πηγαίνω στα μπλόγκ του Τραϊανού για να βλέπω τα καλύτερά του; ;-)

Σε καταλαβαίνω.

Yorgos είπε...

Και για κάποιον όχι τόσο καινούριο στον κόσμο των μπλογκ, όπως εγώ, είναι πολύ κρίμα που φεύγεις =( Δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει κανείς που να μη σε ήθελε στο buzz. Έγινε κάτι συγκεκριμένο που σε στενοχώρησε;

Elias είπε...

Προσωπικά, όταν έχω σκοτούρες, έρχεται η Μητέρα Μαίρη και μου λέει κουβέντες σοφίας, "Ε, και σαν;".
Ακόμα και στις πιο μαύρες μαυρίλες μου, στέκεται πάντα στο πλευρό μου με κουβέντες σοφίας, "Ε, και σαν;"

"Ντοντ μέικ ιτ μπαντ, ρε μάνα μου" έλεγε ο παππούς μου στα αρβανίτικα, "τέικ ε σαντ σονγκ εντ μέικ ιτ μπέτερ, ντοντ κάρι δε γουόρλντ απόν γιορ σόουλντερς".

δύτης των νιπτήρων είπε...

Ακριβώς από πάνω μου, ένας βασικός λόγος για να επιστρέψει κανείς. ;)

Rodia είπε...

arcades, μην ανησυχεις, θα στα στέλνω στο twitter! ;)

Rodia είπε...

Yorgos, με την ευκαιρία, ευχαριστώ για τη φιλοξενια όλον αυτό τον καιρό :)
Απλώς «κάτι μ' αρρωσταίνει σ' αυτή την πολιτεία» και δεν θελω να... πάρω «σβάρνα τα φαρμακεία»!

Rodia είπε...

Elias, το πρόβλημα είναι ότι το «έτσι είναι» της Λωξάντρας και το «Ε, και σαν;» της Μάδερ Μαίρης δεν με πιάνουν πια. Ο οργανισμός μου αναζητά κάτι πέρα από τις λέξεις και, ιδίως, πέρα από τους αριθμούς. Εδώ εγκληματούμε σαν λαός, αυτή κι αν είναι κατάντια, και πολλοί περί πολλών και αδιαφόρων τυρβάζουν.
Κι άλλη φορά λέγε τα στα γαλλικά να καταλαβαίνω! ;))

Rodia είπε...

Δύτη, δεν απέκλεισα την επιστροφή. Ευκαιρία να δηλώσω ότι θα περνώ μια φορά το μήνα να βλέπω πώς πάνε τα πράγματα κι αν χωρέσω θα.. μπορέσω! :)
(να ξαναγράψω/στείλω/κλπ)

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Με τον καιρό μου και εγώ... (αν γίνει η επανάσταση πάρτε με ένα τηλέφωνο να είμαι εκεί στην ώρα μου. Σήμερα έκανα αίτηση εγγραφής. Το πρώτο που διάβασα ήταν ότι αποχωρείς εσύ. Τυχαίο; Δεν νομίζω...:)

Niemandsrose είπε...

Τελεσίγραφο:
Ροδιά, άσε τα νάζια. STOP. Γύρνα πίσω. STOP.

Vagelford είπε...

Γεια σου βρε Ροδιά...

Σ' αυτά τα πράγματα, κανείς πρέπει να κάνει όπως νιόθει καλύτερα.

Κρίμα πάντως...

orck είπε...

Οχι μαλλον, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ από τους χρήστες που έδιναν από τις μεγαλύτερες προστιθέμενες αξίες σε αυτό το σάιτ.
Ξανα σκεψου το... :)

Rodia είπε...

Γιώργο, η σκυτάλη και δική σου! Να κυκλοφορεί νέο αίμα :)
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.. ;)

Rodia είπε...

Τριαντάφυλλο του κανένα, έχουμε πόλεμο; χεχε :))
Τα ξαναλέμε από Απρίλη.

Rodia είπε...

Vagelford, μα.. έτσι ακριβώς. Η εκτίμηση είναι αμοιβαία. :)

Rodia είπε...

orck, ευχαριστώ, αλλά.. αρκετά σκέφτηκα! Τα λέμε :))

Vagelford είπε...

Αμάν... το ξέσκισα το "νιώθει"... λολ

Rodia είπε...

Ευτυχως που δεν ειναι σχολή φιλολογίας εδωμέσα δλδ.. ;) Τωρα θα σε ειχα.. κόψει!

πού να δεις δικα μου βιαστικά γραψιματα που δεν τρεχω να τα διορθωσω κιολας...
(και μενουν για τους επιγόνους! χεχε)