Σελίδες

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Μεταβατικές πόλεις



Διάβασε και εδώ και, αν βρεις ενδιαφέρον το κίνημα αυτό, φρόντισε να το φέρεις και στην πόλη ή στο χωριό σου. Εμένα μου άρεσε πολύ η ιδέα, άλλωστε η ζωή μου είναι βασισμένη εδώ και χρόνια στην εξοικονόμηση ενέργειας, στην άρνηση της σπατάλης και στη νοικοκυροσύνη, γενικά. Σύντομα, σκοπεύω να μοιραστώ μερικές από τις συνταγές μου, που δεν είναι καθόλου μαγικές: απλώς είναι προτάσεις για μια λιτή, υγιεινή, χαρούμενη και ευχάριστη ζωή.
____________________
Το βίντεο βρήκα μέσω της KnowDame και την ευχαριστώ.

2 σχόλια:

KnowDame είπε...

lol lol Με ρώτησε και η Enfant χθες γιατί έσβησα την ανάρτηση...
Έκανα δοκιμή χθες για πρώτη φορά τη λειτουργία Post to wordpress και δημοσιεύτηκε κατευθείαν (κάτι που δεν ήξερα ότι θα γινόταν). Την ανάρτηση την έσβησα γιατί το βίντεο το έχω ήδη στη σελίδα Video-Ταινίες. Κάποια στιγμή θα κάνω κι εγώ σχετική ανάρτηση με περισσότερα στοιχεία.

Προς το παρόν δείτε την πηγή από όπου άντλησα το βίντεο, όπου θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες και για το ελληνικό κίνημα
http://www.freeandreal.org/mmedia/tv/moviecase/in-transition/

Rodia είπε...

Περιμένουμε λοιπόν... :)