Σελίδες

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Αφόρητη πλήξη.. νύσταξα.. αουαααχχχ


Κοιμήσου γλυκά κι η τύχη σου δουλεύει μωρό μου. Κοιμήσου, αγγελούδι μου, όλα θα τα φροντίσει ο καλός σου ο μπαμπάκας. Θα σου πάρει και ντουντούκα, όταν μεγαλώσεις να βγεις κι εσύ να φωνάζεις στο δρόμο σαν τον κυριούλη απο κάτω:


http://youtu.be/cWdFcEyb6mQ

«Το κλειδί το κρατάτε στα χέρια σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε; Αν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε, μπορεί και η Ελλάδα επιτέλους, κάποια στιγμή, να βγει απο το αδιέξοδο. Οσο εσείς θα κοιμόσαστε και θα ροχαλίζετε, θ' αφήνετε όλους αυτούς να παίζουν παιχνίδια με το δικό σας μέλλον. Καταλάβαμε τι είπα;
Αυτό εκμεταλλεύονται αυτά τα κομματόσκυλα, αυτό εκμεταλλεύονται όλοι αυτοί οι λωποδύτες, ότι και όπως και να σας φερθούν, εσείς δεν ξυπνάτε με τίποτα! Τι πράμα είν' αυτό; Ρε, δηλαδή, ειλικρινά σας το λέω: Τρελλαίνομαι! Οπως και να σας φερθούν, εσείς εκεί. Δηλαδή, έχω σαλτάρει, δεν μπορώ να καταλάβω... Τόσο ευχαριστημένοι είσαστε; Κι ο μόνος που είμαι εγώ, μόνος μου εναντίον όλων αυτών; Μ' αφήσατε μόνο μου; Αφήσατε έναν άνθρωπο μόνο του;»

Αναρωτιέμαι ώρες ώρες, πώς άραγε να μαζεύτηκαν 3.000.000 υπογραφές για τις ταυτότητες κι άλλα τόσα σχεδόν για την προεδρία ΓΑΠ... Ποιοι να ψήφισαν άραγε στα "δημοψηφίσματα" αυτά; Αδικο έχουν μετά να λένε τα λαμόγια της Εξουσίας (κι ο έξαλλος ρήτωρ μαζί) ότι Αυτή είναι η χώρα μας και Αυτούς θέλουμε;

Οσο για μένα, αν είναι πράγματι ετσι τα πράγματα, τι να κάνω, θα υποταχθώ στην επιθυμία των πολλών. Και της δια βίας μάθησης. Μη ζητάτε τα ρέστα μετά όμως, ε; Προειδοποίησα εγκαίρως.
__________________
Κι ο πιτσιρίκος βάζει τα δυνατά του, αλλά ποιος ακούει...
Ποιος φοβάται το Debtocracy;

Δεν υπάρχουν σχόλια: