Σελίδες

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ρουσφετάκια μέσω twitter!


Tο απόγευμα της περασμένης Τετάρτης, την ώρα που αστυνομικοί και παρακρατικοί λυσσομανούν σε βάρος των διαδηλωτών, ο Ευάγγελος Βενιζέλος προσκαλεί μέσω Twitter ως εξής:
«(Προς Αγανακτισμένους) Διατύπωσα και επαναλαμβάνω την πρόσκληση ενός ουσιαστικού και ειλικρινούς διαλόγου μαζί τους», παραπέμποντας στην ομιλία του λίγο νωρίτερα στη Βουλή (http://t.co/8wyieuG).

Στην ομιλία αυτή, καλεί το κοινοβουλευτικό σώμα να «συναντηθεί» με τους απλούς πολίτες και να τους δώσει την ευκαιρία να εκφραστούν. Την αγωνία του «να τους ξαναπλησιάσουμε με άλλους τρόπους» συμπληρώνει η διαβεβαίωση «τους περιμένω και στο υπουργείο Οικονομικών (...) για να δοθούν λύσεις σε άμεσα προσωπικά, οικογενειακά προβλήματα».
____________________
ΣΗΜ.1. Ολόκληρο το άρθρο στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 3 Ιουλίου 2011.
ΣΗΜ.2. Εμένα μου άρεσε πολύ (για τούτο το υπογράμμισα κιόλας) που θα δώσει λύση στα άμεσα προσωπικά και οικογενειακά μου προβλήματα! Λες να υποκύψω και να ζητήσω ρουσφέτι τώρα, για πρώτη φορά στη ζωή μου;
ΣΗΜ.3. Αν οι «άλλοι τρόποι» είναι οι ίδιοι οι παλιοί, διακρίνω κάποια... έλλειψη φαντασίας! Αν θέλει κάποιος όμως να «τα φάει μαζί» με τον κ. Βενιζέλο.. τι να πώ.. δεν έχω λόγο στα περί ορέξεως...

Δεν υπάρχουν σχόλια: