Σελίδες

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Ουρλιάζω για τα δικαιώματά μου, αλλά ποιος με ακούει;

Μόλις πριν από λίγο γεννήθηκα και είμαι ένα έξαλλο μωρό! Ουρλιάζω για τα δικαιώματά μου! Πρώτα πρώτα για το δικαίωμά μου να ζήσω, το βασικό δικαίωμα πριν από όλα τα υπόλοιπα που αναφέρονται στη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα του παιδιού. Το μέλλον μου προβλέπεται ζοφερό μετά από την (επίσης διεθνή) καμπάνια που γίνεται εδώ και λίγους μήνες εναντίον της ζωής μου, αν είχα βεβαίως την ατυχία να γεννηθώ με κάποιο πρόβλημα υγείας... Θα διαμαρτύρονται μερικοί ανάλγητοι γείτονες, θα διαμαρτύρονται οι ναζιστές (που είναι στη μόδα σήμερα) και αλλίμονό μου! Οι άνθρωποι, μετά τα οικονομικά προβλήματα που τούς φορτώνουν οι εξουσιαστές τους, δέχονται επίθεση και εναντίον των παιδιών τους.
Ποιος θα με προστατέψει; Ποιος θα εμποδίσει το τέρας της ευημερίας και του σύγχρονου απολίτιστου πολιτισμού να με κατασπαράξει; Θέλω να ζήσω λέμε και θα ζήσω, σε πείσμα του κακού που πλημμύρισε την οικουμένη. 
Θα ζήσω και θα γεράσω και θα αδειάσω τα ταμεία του κ. Αδωνη και όλων των φρικαλέων ευρωπέων, αμερικάνων, κινέζων. Είμαστε κοινωνία ανθρώπων ή δεν είμαστε; Αλλά, τί ρωτάω; Αφού σε όλες τις ομάδες όλων των πλασμάτων τα παιδιά προστατεύονται, γιατί κολλάω στους ανθρώπους; Επειδή μάλλον είμαι κι εγώ (ή τουλάχιστον φαίνομαι) ανθρωπάκι...
Δώστε τα δικαιώματά μου και γρήγορα γιατί θα σπάσουν τα τζάμια από το ουρλιαχτό μου!
... φαίνεται πως το δικαίωμα στη ζωή το έχουν σίγουρο μονάχα τα παιδάκια που γεννιούνται σε τίποτε άγριες φυλές στα βάθη της ζούγκλας του Αμαζόνιου ή στα ασήμαντα νησάκια του Ειρηνικού...
Ο πολιτισμός ζει και αναπτύσσεται (άλλη μια ωραία λέξη) τρώγοντας τα παιδιά του; Αμα είναι έτσι, λάθος τόπο διάλεξα να γεννηθώ και... άντε γεια!
____________
ΣΗΜ. κάπου διάβασα ότι στην Ευρώπη (όπου όλα υπολογίζονται) ένας άνθρωπος κοστολογήθηκε ένα εκατομμύριο ευρά, οπότε, δώστε το μύριο να πααίνω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: